Avaliações de Yomiko Zeist

Avaliações recentes

5.0
Ellie
5 junho 2026
Inge
30 maio 2026

Voor het eerst hier sushi besteld. Heerlijk gegeten. Goed verzorgd en heerlijk vers.

Clasina
29 maio 2026

Was weer heerlijk! Dank

Petra
29 maio 2026

Kraakverse produkten vlak voor afhalen gemaakt prijs kwaliteit fantastisch Heerlijk grote stukken sushi veel beleg superaardige mensen De aller aller beste in Zeist ❤️💋

Luna
27 maio 2026
Jephrey
23 maio 2026

2x large pokebowl. Supersnel klaargemaakt. Genoeg voor een middelgrote eter. Alles vers. Heerlijk.

Thomas
23 maio 2026

Super lekker en eerlijk prijzen. Een van de lekkerste pokebowls die ik heb gegeten. Ik kom zeker terug

E T
20 maio 2026

Vers, goed op smaak!

MG
6 maio 2026

Was weer heerlijk! Dit keer pokebowls besteld, goede porties, de small is voor ons groot genoeg.

Marc
5 maio 2026
Maaike
3 maio 2026

Fantastisch lekker! Ik ben vaak medium enthousiast dus zocht een echt lekker sushi afhaalrestaurant. Dit was top! Kom zeker terug!

Mischa
3 maio 2026

Super lekkere pokebowls, heel goed geprijst en ook nog lekkere sushi's er gratis bij als verassing. Top tent!

MG
1 maio 2026

Zoals altijd lekkere sushi!

Mirjam
28 abril 2026

Genoten van heerlijke pokebowl met collega's tijdens ons werk. Als extraatje lekkere sushi erbij. Voor herhaling vatbaar!

Jeanette
28 abril 2026
Roos
23 abril 2026
Arthur
19 abril 2026
Ellen
18 abril 2026

Het was een heerlijke bowl! En heel snel bezorgd

Marilette
6 abril 2026

Gewoon heerlijk! Niet klef of te veel saus erover. Gewoon de heerlijke pure smaken!

Nick
4 abril 2026
Mirjam Koopman
2 abril 2026

Heerlijke pokebowl, goed gevuld!

Lisette
28 março 2026

De allerbeste en lekkerste sushi van Zeist. Heerlijke verse vis. Echt een aanrader

Stan
25 março 2026

Ontzettend lekkere pokebowl. Kip was crispy en zacht, toppings ook heel goed en net genoeg saus. Tweede pokebowl was 50% korting en ik kreeg zelfs nog wat sushi gratis er bij.

R
24 março 2026

Lekkere zachte rijst en warme garnaal in de ebi roll!

Suzanne
16 março 2026

Over het algemeen is het altijd super lekker, maar deze keer was de rijst te ver gegaard en daardoor waren de sushi rolls minder lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Steven
26 fevereiro 2026

Zo, dit was écht heel lekker! Vers, goede kwaliteit, snelle en vriendelijke bediening.

Yavor
9 fevereiro 2026
ik
1 fevereiro 2026

Heerlijk!!!

manisha
28 janeiro 2026

ik heb voor het eerst hier besteld was heerlijk sushi crispy role. Kreeg ook een cadeautje bij dat vondt ik heel lief, 💖

Maike Barge
16 janeiro 2026

Fantastische Sushi! Alles wat je besteld is heerlijk en kwalitatief uitstekend. Wij blijven trouw aan Yomiko.

Jeanette
13 janeiro 2026

Heerlijke sushi en pokebowls!

Arthur
12 janeiro 2026

Super verse en lekkere sushi ! Wij komen zeker weer terug !!

A Molenaar
8 janeiro 2026

Erg goede kwaliteit sushi! Duidelijk vers en smaakvol.

Joeri
4 janeiro 2026

Snel, lekker en erg klantvriendelijk

J
2 janeiro 2026
Inge
30 dezembro 2026

Heerlijk!

Milou le Blanc
26 dezembro 2025

Altijd de lekkerste sushi, en hele lieve bezorgers!

Gwen
23 dezembro 2025

Goed optijd bezorgd en de sushi was enorm lekker, mooie stukken vis en heerlijk vers. Ik bestel nooit ergens anders mijn sushi meer.

Robert
21 dezembro 2025
N.deGoede
18 dezembro 2025

Heerlijke, verse sushi! Aanrader!

Fredriks
17 dezembro 2025

Heerlijk

Annie
7 dezembro 2025

Hadden een familie box. Hier heerlijk van gegeten. Kregen ook nog wat extra’s. Zeer attent, dank hier voor!