Avaliações de Yomiko Zeist
Avaliações recentes
Ellie
Inge
Voor het eerst hier sushi besteld. Heerlijk gegeten. Goed verzorgd en heerlijk vers.
Clasina
Was weer heerlijk! Dank
Petra
Kraakverse produkten vlak voor afhalen gemaakt prijs kwaliteit fantastisch Heerlijk grote stukken sushi veel beleg superaardige mensen De aller aller beste in Zeist ❤️💋
Luna
Jephrey
2x large pokebowl. Supersnel klaargemaakt. Genoeg voor een middelgrote eter. Alles vers. Heerlijk.
Thomas
Super lekker en eerlijk prijzen. Een van de lekkerste pokebowls die ik heb gegeten. Ik kom zeker terug
E T
Vers, goed op smaak!
MG
Was weer heerlijk! Dit keer pokebowls besteld, goede porties, de small is voor ons groot genoeg.
Marc
Maaike
Fantastisch lekker! Ik ben vaak medium enthousiast dus zocht een echt lekker sushi afhaalrestaurant. Dit was top! Kom zeker terug!
Mischa
Super lekkere pokebowls, heel goed geprijst en ook nog lekkere sushi's er gratis bij als verassing. Top tent!
MG
Zoals altijd lekkere sushi!
Mirjam
Genoten van heerlijke pokebowl met collega's tijdens ons werk. Als extraatje lekkere sushi erbij. Voor herhaling vatbaar!
Jeanette
Roos
Arthur
Ellen
Het was een heerlijke bowl! En heel snel bezorgd
Marilette
Gewoon heerlijk! Niet klef of te veel saus erover. Gewoon de heerlijke pure smaken!
Nick
Mirjam Koopman
Heerlijke pokebowl, goed gevuld!
Lisette
De allerbeste en lekkerste sushi van Zeist. Heerlijke verse vis. Echt een aanrader
Stan
Ontzettend lekkere pokebowl. Kip was crispy en zacht, toppings ook heel goed en net genoeg saus. Tweede pokebowl was 50% korting en ik kreeg zelfs nog wat sushi gratis er bij.
R
Lekkere zachte rijst en warme garnaal in de ebi roll!
Suzanne
Over het algemeen is het altijd super lekker, maar deze keer was de rijst te ver gegaard en daardoor waren de sushi rolls minder lekker.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Steven
Zo, dit was écht heel lekker! Vers, goede kwaliteit, snelle en vriendelijke bediening.
Yavor
ik
Heerlijk!!!
manisha
ik heb voor het eerst hier besteld was heerlijk sushi crispy role. Kreeg ook een cadeautje bij dat vondt ik heel lief, 💖
Maike Barge
Fantastische Sushi! Alles wat je besteld is heerlijk en kwalitatief uitstekend. Wij blijven trouw aan Yomiko.
Jeanette
Heerlijke sushi en pokebowls!
Arthur
Super verse en lekkere sushi ! Wij komen zeker weer terug !!
A Molenaar
Erg goede kwaliteit sushi! Duidelijk vers en smaakvol.
Joeri
Snel, lekker en erg klantvriendelijk
J
Inge
Heerlijk!
Milou le Blanc
Altijd de lekkerste sushi, en hele lieve bezorgers!
Gwen
Goed optijd bezorgd en de sushi was enorm lekker, mooie stukken vis en heerlijk vers. Ik bestel nooit ergens anders mijn sushi meer.
Robert
N.deGoede
Heerlijke, verse sushi! Aanrader!
Fredriks
Heerlijk
Annie
Hadden een familie box. Hier heerlijk van gegeten. Kregen ook nog wat extra’s. Zeer attent, dank hier voor!